2% parama mokyklai

Neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi programos projektas

 

„Tekstilinių gaminių taisymas ir buities gaminių siuvimas“.

Projekto tikslas - sudaryti sąlygas suaugusiesiems neformalaus profesinio mokymo metu įgyti tekstilinių gaminių taisymo ir buities gaminių siuvimo profesinių žinių bei praktinių įgūdžių.

Uždaviniai:

  • Supažindinti su siuvimo įranga ir siuvimo technologijomis.
  • Įgyti tekstilinių gaminių taisymo ir buities gaminių sukirpimo, siuvimo profesinių žinių.
  • Ugdyti tekstilinių gaminių taisymo ir buities gaminių siuvimo praktinius įgūdžius.
  • Projekto dalyvių kūrybinių darbų parodoje pademonstruoti įgytas siuvimo žinias ir įgūdžius.

Projekto tikslinė grupė – 10 Kėdainių rajono savivaldybės suaugusiųjų, kurie registruosis dalyvauti neformaliojo profesinio mokymo siuvimo kursuose.

 Neformaliojo suaugusiųjų mokymo programos įgyvendinimas profesinio rengimo įstaigoje, projekto rezultatai užtikrina kokybiškas neformaliojo suaugusiųjų švietimo paslaugas ir prisideda prie mokymosi visą gyvenimą iniciatyvų skatinimo.

Projekto biudžetas - 450,00 Eur


 

ATVIROSIOS JAUNIMO ERDVĖS VEIKLOS PROJEKTAS „AŠ IR MES“

Programos rengėjas: Kėdainių profesinio rengimo centras.

Finansavimas: programą finansuoja Kėdainių r. savivaldybė. Skirta suma: 1000 eurų.

Projekto tikslas - sudaryti sąlygas jaunimo savirealizacijai, saugiai leisti laisvalaikį, ugdant/koreguojant komunikavimo, pažintines, socialines kompetencijas ir padedant jaunimui integruotis gyvenamoje aplinkoje.

Programos dalyviai: 14 iki 29 metų jaunuoliai. Veiklose gali dalyvauti ir jaunesni negu 14 metų.

Programos įgyvendinimo data ir vieta: 2017 m. gegužės - gruodžio mėnesiai. Kėdainių profesinio rengimo centre, Pramonės ir paslaugų skyriuje, Šėtos g. 105, Kėdainiai.

Programos anotacija. Projektas „Aš ir mes“ sudarys sąlygas jaunimo savirealizacijai, saugiai leisti laisvalaikį. Su jaunimu dirbantys darbuotojai ugdys/koreguos komunikavimo, pažintines, socialines kompetencijas, padės jaunimui integruotis gyvenamoje aplinkoje. Numatyta veikla padės jaunuoliams geriau pažinti save, nustatyti savo poreikius, suteiks žinių ir praktinių įgūdžių apie profesijas, įgytos žinios padės lengviau orientuotis besikeičiančioje darbo rinkoje. Kryptingi užsiėmimai, praktinio pobūdžio veikla sumažins iš švietimo sistemos „iškritusių“ jaunų žmonių skaičių, tai turės įtaką socialinės atskirties mažinimui.

 

 


VAIKŲ VASAROS POILSIO IR UŽIMTUMO PROJEKTAS „PASIDARYK PATS”

Programos rengėjas: Kėdainių profesinio rengimo centras.

Finansavimas: programą finansuoja Kėdainių r. savivaldybė. Skirta suma: 600 eurų.

Projekto tikslas - organizuoti socialinės rizikos šeimų ir socialiai pažeidžiamų vaikų turiningą užimtumą ir poilsį vasaros metu, sudarant sąlygas plėtoti jų kūrybiškumo ir saviraiškos poreikius, pažinimo ir socialines kompetencijas.

Programos dalyviai: 30 jaunesnio mokyklinio amžiaus Kėdainių miesto ir rajono vaikų.

Programos įgyvendinimo data ir vieta: 2017 m. birželio mėn. 12-16 d., Kėdainių profesinio rengimo centre, Pramonės ir paslaugų skyriuje, Šėtos. g. 105, Kėdainiai.

Programos anotacija. Programa „Pasidaryk pats“ skirta vaikų vasaros užimtumui ir poilsiui. Projekto veiklos prioritetai: vaikų kūrybiškumo ugdymas organizuojant technologinius užsiėmimus, sveikatos stiprinimas ir sveikos gyvensenos ugdymas, supažindinant su sveika mityba, ekologiškais produktais bei iš šių produktų gaminamais patiekalais,  įtraukiant vaikus į aktyvią veiklą. Programa skirta užimti jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikus, gyvenančius socialinės rizikos, socialiai remiamose šeimose, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių ar kitaip patiriančių socialinę atskirtį. Projekto metu siekiama ugdyti vaikų kūrybiškumą, iniciatyvumą, vaizduotę, pasitikėjimą savimi, bendravimo, darbo komandose įgūdžius, socialines kompetencijas. Suteiktos žinios bus įtvirtinamos per praktinius užsiėmimus, vaidmeninius žaidimus, sportinę veiklą.

 

 


SVEIKATOS PROJEKTAS „IŠDRĮSK TAPTI SAVIMI“

Programos rengėjas: Kėdainių profesinio rengimo centras.

Finansavimas: programą finansuoja Kėdainių r. savivaldybė. Skirta suma: 200 eurų.

Projekto tikslas - stiprinti Kėdainių profesinio rengimo centro bendruomenės psichinę sveikatą ir ugdyti sveikos gyvensenos įgūdžius, akcentuojant galimybes aktyviai ir prasmingai leisti laiką.

Programos dalyviai: I-IV gimnazijos klasių mokiniai, mokytojai.

Programos įgyvendinimo data ir vieta: 2017 m. gegužės - gruodžio mėnesiai. Kėdainių profesinio rengimo centre, Šėtos. g. 105, Kėdainiai.

Programos anotacija. Projekto „Išdrįsk tapti savimi“ metu įgyvendinamos veiklos supažindins su streso valdymo būdais, mokys atsipalaiduoti. Aktyvus užimtumas pertraukų metu, po pamokų padės atsitraukti nuo žalingų įpročių, jų atsisakyti, mokys prasmingai leisti laisvalaikį. Vykdomi renginiai įtrauks visą mokyklos bendruomenę,stiprins mokinių sveikatą, ugdys sveiką požiūrį į save ir aplinkinius, padės formuotis sveikai asmenybei bei geriems mokinių tarpusavio santykiams, skatinsmokinių bei jaunimo fizinį aktyvumą ir formuos neigiamą požiūrį į piktnaudžiavimą psichoakyviomis medžiagomis.

 

 


 

NORDPLUS ADULT PROGRAMOS BENDRADARBIAVIMO PROJEKTAS

Projekto Nr. NPAD- 2015/10009

„ Inovatyvus profesinės užsienio kalbos mokymas – raktas į suaugusiojo mokymosi motyvaciją“

Projekto veiklos trukmė: 2015-2017 metai. 

Projekto koordinatoriai: Kėdainių profesinio rengimo centras

Projekto partneriai:

Edukacinių inovacijų diegimo centras, Latvija

Latvijos universitetas, Latvija

EE-Parnu suaugusiųjų gimnazija, Estija

LV-LTD „Heiro“ Suaugusiųjų mokymo centras, Latvija

Projekto tikslai:

  • Sustiprinti ryšį tarp suaugusiųjų mokymosi ir profesinės veiklos
  • Skatinti suaugusiųjų mokymą ir mokymąsi  prisitaikant prie modernėjančios visuomenės iššūkių naudojant inovatyvius mokymo(si) metodus.

Biudžetas: 40 000 eurų


Projekto santrauka:

Didėjant konkurencijai paslaugų, transporto, aptarnavimo sferose, vis didesnę reikšmę vaidina užsienio kalbos žinios. Darbdaviai ieško absolventų, turinčių darbo rinkai reikalingų įgūdžių, kuriuos jie galėtų lengvai pritaikyti nuolat kintančiose, naujose, dažnai nenuspėjamose profesinės veiklos situacijose. Darbdaviai vis dažniau reiškia susirūpinimą, kad darbuotojams trūksta užsienio kalbų žinių ir įgūdžių. Geras užsienio kalbos mokėjimas gali būti svarbus veiksnys, prisidedantis prie profesinio pripažinimo ir karjeros perspektyvų. Užsienio kalbų mokėjimas yra vienas pagrindinių reikalavimų logistikos, transporto, paslaugų, aptarnavimo sektoriaus specialistams. Jiems būtinos ne tik bendrinės, bet ir specialybės užsienio kalbos žinios, kurios yra reikalingos jų profesinėje srityje. Dėl šios priežasties būtina parengti absolventus, turinčius gerus skaitymo, rašymo ir kalbėjimo įgūdžius, kurie yra vieni iš svarbiausių kriterijų pasirenkant darbuotojus darbui ir užtikrinantys tolesnės karjeros galimybes.

Projekte dalyvaujančios profesinės mokyklos kiekvienais metais sulaukia didelio suaugusių  mokinių susidomėjimo verslo, transporto, paslaugų sektoriaus specialybėmis. Mokiniai tikisi gauti pačią naujausią informaciją, įgyti vertingos praktinės patirties. Norime parengti specialistus, kurie galėtų laisvai konkuruoti darbo rinkoje, labiau pasitikėti savimi. Būsimam darbuotojui, kuris turi profesinių žinių, tačiau neturi specialybės užsienio kalbos įgūdžių, tikrai nelengva rasti darbą. Specialybės užsienio kalbos mokymas(sis) suteiks mokiniams galimybę savarankiškai ar su mokytojo pagalba įsisavinti žinias ir įgyti įgūdžius.

          Naudinga bus ir tai, kad mokymo vizitų metu skirtingų šalių profesinių mokyklų darbuotojai turės galimybę susitikti ir pasidalinti gerąja veiklos praktika.

Projekto metu sieksime šių rezultatų:

  • Bus sukurti profesinės užsienio kalbos (transporto, verslo ir paslaugų)  mokymo moduliai elektroninėje erdvėje, bei išleisti popieriniame variante;
  • Tyrimo atlikimas, duomenų rinkimas ir apdorojimas;
  • Elektroninio įrankio sukūrimas mokomąjai medžiagai talpinti;
  • Projekto elektroninės platformos sukūrimas;
  • Profesinės užsienio kalbos modulių testavimas

 

ERASMUS+ programos projektas
Nr. 2016-1-LT01-KA101- 022889 „Profesinių ir bendrųjų kompetencijų tobulinimas dirbant su socialinę riziką ir atskirtį patiriančiais mokiniais“.

Projekto rengėjas: Kėdainių profesinio rengimo centras

Projekto tikslas - plėtoti bendrojo ugdymo dalykų mokytojų, pagalbos mokiniui specialistų kompetencijas, kurios padės socialinę riziką ar socialinę atskirtį patiriantiems mokiniams socializuotis, integruotis visuomenėje bei padės jiems neiškristi iš mokymosi sistemos.

Priimančios organizacijos:

Agrupamento de Escolas de Penacova, Portugalija.

Kayseri Merkez Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Turkija

Colegiul Economic „Hermes“ Petrosani, Rumunija.

Projekto dalyviai

Projekto dalyviai -  Kėdainių PRC bendrojo ugdymo dalykų mokytojai ir pagalbos mokiniui specialistai (socialiniai pedagogai, psichologas, specialusis pedagogas).

Numatomi projekto rezultatai

Projekto metu sieksime šių rezultatų:

• pagerės mokymo įstaigos ugdymo(si) aplinka, įstaigos pedagogai įgis žinių ir įgūdžių, kurios padės socialinę riziką ir socialinę atskirtį patiriantiems mokiniams socializuotis, integruotis visuomenėje bei padės jiems neiškristi iš mokymosi sistemos;

• atnaujintos 11 bendrojo ugdymo dalykų mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų bendrosios bei profesinės kompetencijos;

• parengta socialinės integracijos metodinė medžiaga ir integruota į bendrojo ugdymo dalykų turinį;

• veiksmų planas (gairės) „Mokinių iš socialinės rizikos ar socialinės atskirties šeimų socialinės integracijos skatinimas“;

• profesinis seminaras „Darbas su socialinės rizikos ir socialinę atskirtį patiriančiais mokiniais“ apie projekto metu įgytą patirtį.

Projekto dalyvių atrankos kriterijai

Atrankoje galės dalyvauti bendrojo ugdymo dalykų mokytojai, pagalbos mokiniui specialistai, kurie atrankos komisijai pateiks dalyvio anketą ir prašymą dalyvauti atrankoje. 

Dalyviai bus atrenkami pagal šiuos kriterijus:  tiesioginė sąsaja su projekto tema;  motyvacija vykti į darbo stebėjimo vizitą; karjeros siekimo kryptingumas; pasirengimas skleisti įgytą patirtį kolegų tarpe ir profesinėje veikloje; dalyvis turi būti išdirbęs įstaigoje ne mažiau kaip vienerius metus; geros anglų kalbos žinios. Prioritetas teikiamas dalyvaujantiems pirmą kartą mobilumo veikloje, aktyviai dalyvaujantiems metodinių grupių veikloje.

Paramos dydis                             15 081 EUR

Projektas vykdomas, gavus Europos Sąjungos paramą pagal Erasmus+ programą, kurią Lietuvoje administruoja Švietimo mainų paramos fondas.


ERASMUS+ programos projektas
Nr. 2016-1-LT01- KA116-023109 „Tarptautinė patirtis - profesinio mokymo kokybės užtikrinimas“

Projekto rengėjas: Kėdainių profesinio rengimo centras

Planuojant Kėdainių PRC profesinio mokymo chartijos paraiškos mobilumus, atsižvelgėme į tarptautinės strategijos vertintojų rekomendacijas, t.y. siekėme, kad tarptautiškumo veikla pasiektų tuos organizacijos mokinius ir darbuotojus, kurie neturėjo galimybių dalyvauti stažuotėse. Tuo tikslu į mobilumus įtraukėme profesinio mokymo programas, kurioms anksčiau nebuvo parengti mobilumo projektai. 2016 m. mobilumuose dalyvaus statybininko (apdailininko) mokymo programos profesijos mokiniai ir mokytojai, maisto pramonės darbuotojo mokymo programos profesijos mokytojai, praktinio mokymo vadovas.

Priimančios organizacijos:

  • Kapadokya Egitim Akademisi Dernegi, Turkija; 
  •  Belcekiz beach club hotel, Turkija;
  • Rakvere Ametikool, Estija;
  • AGENTURA EDUCO s.r.o., Čekija;
  • IEC TEMIS, Ispanija;
  • Associação Intercultural Amigos da Mobilidade, Portugalija;
  • ·Agrupamento de Escolas de Penacova, Portugalija.

Numatomi projekto rezultatai:

1. mokinių praktika darbo vietoje: įmonėje ar profesinio mokymo įstaigose (numačius mokymosi darbo vietoje laikotarpius įmonėje) - 50 mokinių;

• paslaugų asmenims srities profesijos ( kirpėjas, padavėjas ir barmenas, virėjas) - 8 mokiniai;

• verslo ir administravimo srities profesijos ( logistas ekspeditorius, prekybos įmonių vadybininko padėjėjas) - 6 mokiniai;

• inžinerijos ir mechanikos srities profesijos ( suvirintojas, automobilių  elektromechanikas) - 18 mokinių;

• transporto srities profesijos  (tarptautinių vežimų vairuotojas ekspeditorius) - 4 mokiniai;

• statybos ir architektūros srities profesijos ( apdailininkas (statybininkas) - 8 mokiniai;

•  pramonės ir gamybos srities profesijos ( maisto pramonės darbuotojas) - 6 mokiniai.

2. dėstymo vizitai:

• Kėdainių PRC 2 profesinio mokymo specialistai vyks į AE Penacova profesinio mokymo įstaigą ( Portugalija) 1 sav. trukmės dėstymo vizitui;

• viešbučio "Belcekiz Beach Hotel" (Turkija) organizacijos darbuotojai atvyks į Kėdainių PRC 1 sav. trukmės dėstymo vizitui.

3. personalo mokymosi vizitai:

• 3 administracijos darbuotojai (pavaduotoja ugdymui, tarptautinių mobilumo projektų koordinatorius, praktinio mokymo vadovas) vyks į 1 sav. trukmės darbo stebėjimo vizitą;

• 9 profesinio mokymo specialistai ( maisto pramonės darbuotojo, logisto ekspeditoriaus, apdailininko (statybininko), automobilių elektromechaniko, tarptautinių vežimų vairuotojo  ekspeditoriaus mokymo programų) atliks 1 sav. trukmės darbinę praktiką įmonėse ar/ir mokymo įstaigose.

Projekto dalyvių atrankos kriterijai

Projekto dalyviai (mokiniaibus atrenkami pagal šiuos kriterijus: profesinio mokymo pasiekimų vidurkis, užsienio kalbos žinių lygis; motyvacija vykti į stažuotę; gebėjimas dirbti komandoje; iniciatyvumas.

Projekto dalyviai (profesijos mokytojai) darbo praktikai įmonėje ar/ir mokymo įstaigoje bus atrenkami pagal šiuos kriterijus: kandidatas turi būti numatytos profesinio mokymo programos profesijos mokytojas; geros užsienio kalbos žinios; prioritetas teikiamas pirmą kartą norintiems dalyvauti mobilumo veikloje.

Paramos dydis                              134 218 EUR

Projektas vykdomas, gavus Europos Sąjungos paramą pagal Erasmus+ programą, kurią Lietuvoje administruoja Švietimo mainų paramos fondas.

 

 


„Erasmus+“ programos 2 pagrindinio veiksmo (KA2) bendrojo ugdymo sektoriaus tarpmokyklinėsstrateginės partnerystės projektas „The Virtual Universe We Want“  Nr. 2016-1-RO01-KA219-024515-4

Projektas yra skirtas 12-17 metų mokiniams,  kurie gimė ir augo skaitmeninių technologijų amžiuje. Šiuo metu internetinio saugumo problema tapo globali, apimanti visą civilizuotą pasaulį.

Projekto tikslas – tobulinti mokinių gebėjimus, kurie prisidės prie saugaus ir atsakingo interneto technologijų naudojimo, supažindins juos su rizika, kurią jie prisiima naršydami internete.

Projekte dalyvauja 8 mokyklos iš skirtingų šalių  ir daugiau nei 800 mokytojų bei mokinių, o jo naudą pajus 5000 mokinių, mokytojų bei tėvų. Projekto inovatyvumas svarbus trimis požiūriais, kurie nukreipti į problemos sprendimą (mokykla – mokinys – tėvai). Tobulinant mokinių įgūdžius, kurie  reikalingi naudojantis skaitmeninėmis technologijomis ir būtini erdvėje be sienų gyvenančiam europiečiui, taip pat palengvinti mokinys – mokiniui mokymąsi.

Projekto uždaviniai:

  1. Apklausti daugiau nei 20 proc. kiekvienos mokyklos- projekto partnerės mokinių  ir nustatyti pavojus, kurie atsiranda naršant internete, bei jų poveikį.
  2.  Skatinti mokinius, kurie naudojasi virtualia erdve bei publikuoja asmeninius duomenis, domėtis ir taikyti gero elgesio taisykles. Pateikus geros praktikos pavyzdžių, apklausti ne mažiau kaip 20 proc.  kiekvienos mokyklos- projekto partnerės mokinių.
  3. Atlikti gero elgesio taisyklių bei asmeninių duomenų naudojimo internete taisyklių, kurias sukurtų 20 proc.  kiekvienos mokyklos - projekto partnerės mokinių, sklaidą.
  4. Atlikus tiriamąjį darbą internete (tame tarpe sąveikaujant švietimo, tiriamajai bei inovatyviai veikloms, pakeitus kokybinio mokymo turinį į skaitmeninį formatą bei skatinant IKT naudojimą) sukurti dokumentinį filmą.  
  5. Kiekvienoje mokykloje įvedus pasirenkamąjį dalyką, sumažinti virtualių patyčių skaičių (elektroninės patyčios).

Projekto metu sieksime parengti šiuos rezultatus:

1. Mokiniai, koordinuojant  dalyvaujantiems projekte mokytojams, atliks apklausas apie  patyčių virtualioje erdvėje reiškinį.

2.  Mokiniai paruoš pristatymus apie savo mokyklą ir miestą.

3.  Koordinuojančios mokyklos mokinių sukurtas projekto internetinis puslapis.

4. Parengta papildoma mokomoji medžiaga (anketų ir refleksijos aprašai), kurią mokytojai naudos  tolimesnėse projekto veiklose ar pamokose.

5. Mokinių, padedant mokytojams, atlikti tyrimai apie kitų  partnerių iš Europos šalių įvairius reagavimo būdus į virtualios  agresijos reiškinį.

6. Mokinių nustatyti alternatyvūs modeliai, kurie bus taikomi pilietinėms problemoms spręsti  jų šalyse.

7. Mokytojų, dalyvaujančių projekte, sukurta pasirenkamojo dalyko programa (aktualumas, tikslai, turinys, planavimas, mokymo metodai ir vertinimas).

8.Koordinuojant dalyvaujantiems mokytojams, mokinių sukurti gerosios praktikos gidai  mokytojams ir tėvams.

9.  Mokinių parengtos esė apie jų saugumą  internete (Mano saugus virtualus pasaulis).

10. Dalyvaujančių mokytojų parengti virtualių patyčių tema didaktiniai projektai pilietinio ugdymo pamokoms. 

11. Mokinių atlikti tam tikrų atvejų tyrimai ir analizė.

12. Projekto logotipas, atrinktas po surengto konkurso tarp dalyvaujančių mokyklų.

13.  Mokinių organizuoti seminarai apie projektą vietinės bendruomenės nariams.

14. Mokinių mini projektai eTwinning platformoje. Didinamas kiekvienos partnerių mokyklos prestižas  vietos bendruomenėje.

Projekto koordinatorius: Liceul de Arte "Balasa Doamna" Targoviste, Rumunija.

Projekto partneriai: Kėdainių profesinio rengimo centras, Lietuva; ABBAS-SIDIKA CALIK ANADOLU LİSESİ, Turkija; Rigas 31. Vidusskola, Latvija; Istituto d'Istruzione Superiore "Enrico Fermi", Italija; Zespol Szkol w Pobiedziskach, Lenkija; Agrupamento de Escolas de Vila Real de Santo Antonio, Portugalija; Institut Antoni Cumella, Ispanija.

Kėdainių profesinio rengimo centro projekto biudžetas- 20 365 Eur

 


„Erasmus+“ programos projektas Nr. 2016-3-LT02- KA105-005062  „Think green, act European“ ( „Mąstyk žaliai, elkis europietiškai“)

 

Projekto tikslas- neformaliuoju ugdymu prisidėti prie Lietuvos, Turkijos, Rumunijos ir Estijos jaunimo ekologinių vertybių ugdymo, skatinti jaunimo tarpusavio kultūrinį dialogą, pažinimą ir toleranciją.

Pagrindinio projekto tikslo bus siekiama įgyvendinant šiuos uždavinius:

•stiprinti jaunų žmonių vaidmenį, formuojant gamtą tausojantį gyvenimo būdą;

•padėti jaunimui bendradarbiaujant spręsti visoms projekte dalyvaujančioms šalims aktualias ekologines problemas;

•padėti jauniems žmonėms įgyti kultūrinio sąmoningumo žinių, ugdyti gebėjimus, nuostatas, reikalingas suprasti, priimti, gerbti ir dalyvauti perduodant įvairių tautų sukurtas kultūrines vertybes;

• padėti jaunimui tobulinti socialines kompetencijas;

• kurti draugystės ryšius tarp jaunuolių iš skirtingų socialinių ir kultūrinių aplinkų.

 

Projekto dalyviai- 28 jaunuoliai  ir 6 grupių vadovai iš Lietuvos, Estijos, Turkijos ir Rumunijos.

Šis projektas prisidės prie jaunų žmonių pilietiškumo ugdymo, akiračio plėtimo, tolerancijos ugdymo, mokymosi dirbti grupėje, pagarbos bei atsakomybės ugdymo. Dalyviai įgis naujų socialinių ir pilietinių įgūdžių,  patobulins  mokymosi mokytis, komunikavimo ir refleksijos, veiklos ir sprendimų priėmimo kompetencijas. Projekto veiklų metu jaunimas turės galimybę pažinti vieni kitus, suprasti kultūrinius, bendravimo skirtumus ir panašumus, bus sudarytos sąlygos ugdytis toleranciją, pagarbą, įvairovės suvokimą ir pripažinimą.

Projekto partneriai:

NGO Youth Club Active,  Estija                                                                    

AVRUPA VATANDASLIGI VE KIMLIGI DERNEGI, Turkija

Network for European Citizenship and Identity, Rumunija

Projektas vykdomas nuo 2017-02-01 iki 2017-09-30.

Projekto biudžetas – 14 005,00 Eur